Overslaan en naar de inhoud gaan
let’s go
Home
Winkelwagen
  • FR
  • NL

Menu

Particulier | Zelfstandige
New Header Navigation
    • Abonnementen
    • 4G/5G netwerk
  • Internet
  • Packs
    • Onze partners
    • Onze promo's
    • Wedstrijden
    • FAQ & Support
    • Community
    • Waarom hey!
  • facebook instagram twitter tiktok youtube
    My hey!
    Particulier | Zelfstandige
    • FR
    • NL
    My hey!
    Home
    New Main navigation
    • Abonnementen
    • 4G/5G netwerk
  • Internet
  • Packs
    • Onze partners
    • Onze promo's
    • Wedstrijden
    • FAQ & Support
    • Community
    • Waarom hey!
  • Bekijk de beste prijzen voor ons aanbod hey! Internet door je postcode in te voeren

    Een witte handschoen maakt een vredesteken met twee opgestoken vingers.

    Je postcode is opgeslagen en de weergegeven prijzen houden rekening met de beste aanbiedingen voor jouw regio.

    De weergegeven prijzen kunnen bepaalde promoties niet weergeven. We werken actief aan een snelle oplossing. Kom later terug of ga verder met je keuze. Als u doorgaat, is de weergegeven prijs het uiteindelijke bedrag dat in rekening wordt gebracht.
    ✖
    Surfen

    Kruimelpad

    1. Home
    2. Hulp en support
    3. Surfen

    Data, Surfen, Internet, 4G, Verbruik

    Mijn databundel is op, wat nu?
    Ik kan niet meer surfen of op het internet of mijn 4G gebruiken?

    Terug naar "Hulp"

    We zijn hier voor jou!

    Onze adviseurs zijn elke dag beschikbaar van 8u tot 22u, via de online chat of via WhatsApp.Bekijk onze FAQ of sluit je aan bij onze community om snel een antwoord te vinden.

    Via Whatsapp Via onze live chat Bekijk onze FAQ's Praat met de community

    © 2025 alle rechten voorbehouden

    Footer
    • Juridische info
    • Voorwaarden
    • Privacybeleid
    • Consumenteninlichtingen en kwaliteit van de dienstverlening