Waar staat mijn Easy Switch ID

Waar staat mijn Easy Switch ID?

Je Easy Switch ID en klantnummer vind je terug op de factuur, in de klantenzone of mobiele app van je huidige operator. Je kan ook de gegevens via de klantendienst van je huidige operator opvragen.
 

Ben je hey! klant en zoek je jouw Easy Switch ID en klantnummer? Linksboven op de eerste pagina van je factuur kan je deze terugvinden. Je facturen zijn beschikbaar in je Klantenzone of in de My hey! app.

Je kan je Easy Switch ID en het klantnummer ook terugvinden in de mail die je ontvangen hebt bij de activatie van je contract.

Belangrijk: Easy switch stelt je niet vrij van betaling van de bedragen die nog verschuldigd zijn aan de operator bij wie je weggaat. Na de overdracht krijg je van je huidige operator nog minstens één factuur, ter afsluiting van het contract.
 

Om onaangename verrassingen te voorkomen, controleer altijd eerst de voorwaarden van je contract bij je huidige operator, met name de volgende zaken:

  • of er een opzegtermijn is voorzien.
  • of je een opzegvergoeding moet betalen: de meeste contracten hebben een vaste duur van minstens 6 maanden. Dit is meestal het geval indien er een toestel (smartphone, tv, laptop, tablet, …) verbonden is aan je contract voor je telecomdiensten of als je hebt genoten van een korting of promotie.
  • als het terugsturen van de apparatuur (tv-decoder, modem, enz.) deel uitmaakt van je contract (terugsturen of afgeven in een shop).
  • of je mobiele telefoon- of internetabonnement(en) deel zijn van je telecom-pack bij je huidige operator (Telenet, Proximus, VOO,…)

Vond je je antwoord?

Wat was er mis?

Vertel ons waarom het niet hielp en hoe we het beter kunnen doen?