Wij vonden dit voor je
Kan ik mijn huidig nummer behouden?
Heb je momenteel al een telefoonnummer & zou je deze graag behouden als je naar hey! komt? Geen enkel probleem 😀!
Ik heb een nieuw nummer aangevraagd. Waar vind ik dit nummer?
Je vindt je nieuw nummer terug op de welkomsmail, eens je activatie voltooid is.
Indien je deze mail niet meer vindt, kan je je nummer ook op deze manier terug vinden 😉
Wanneer is mijn nummer actief?
Je deed net een bestelling bij ons? Fantastische keuze! 😁
Afhankelijk van je type nummer, volgt er een specifieke activatieprocedure.
Ik heb mijn simkaart ontvangen. Hoe moet ik deze activeren?
We sturen je een welkomsbrief met je nieuwe simkaart met de post.
Waar check ik mijn verbruik?
Via je gsm of via je laptop, volg je verbruik overal en wanneer je wil via My hey!
Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen?
We sturen geen factuur per post op. Dat is niet onze stijl 😉
Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?
Wil je je adres aanpassen? Of je email-adres veranderen?
Piece of cake 😀
Hoe zet ik mijn contract op een andere naam / hoe overdragen naar een andere persoon?
Je adres of email adres wijzigen kan je rechtstreeks uitvoeren via je My hey!.
Mijn databundel is op, wat nu?
Zoals je weet, blokkeren we je data vanaf je 50 € buiten bundel surft. Zo vermijden we een torenhoge factuur. Bij hey! geen nare verrassingen.
Hoe stel ik mijn Voicemail in?
- Configureer je Voicemail door met je gsm naar 5555 te bellen en gewoon de instructies te volgen.
Mijn gsm is gestolen / verloren. Wat nu?
Bij diefstel of verlies vergeet niet zowel je simkaart als smartphone te blokkeren. Hieronder lees je hoe.
Ik heb mijn factuur betaald maar ik heb nog vragen over mijn betaling?
Heb je vragen over je betaling? Dan vind je zeker het antwoord hieronder
Ik wil mijn abonnement stopzetten?
Wil je hey! verlaten? Dat vinden we jammer…
Hoe zet ik mijn nummer tijdelijk stop?
Heb je gedurende een paar weken of maanden je telefoon niet nodig?
Dan kan je je abonnement even schorsen, voor maximum 3 maanden.
Waarom kan ik geen berichten sturen naar korte nummers?
Premium sms'en (uitgezonderd bustickets en TV-voting) en oproepen naar speciale nummers worden geblokkeerd tijdens de activatie van je abonnement.
Waarom kan ik niet meer bellen?
Oei, echt niet leuk 😕 Eerst moeten we begrijpen wat er gaande is.
Ik ontvang geen oproepen meer?
Je ontvangt de oproepen van bepaalde nummers of personen niet meer. Een mogelijke verklaring is dat ze door een filter worden geblokkeerd.
Ik kan geen sms'en meer sturen?
Als je een probleem hebt bij het verzenden of ontvangen van sms’jes, volg eerst onze algemene stappen en nadien afhankelijk van je smartphone kan het nuttig zijn om de instellingen te contr
Ik kan niet meer surfen of op het internet of mijn 4G gebruiken?
Heb je nog voldoende data in je abonnement?
Kijk eens je verbruik na. Is je bundel op en heb je voor €50 buiten bundel gesurft ?
Hoe stel ik mijn smartphone in?
Afhankelijk van je toestel, ga je anders te werk om je smartphone in te stellen:
Wat is phishing?
Phishing is een vorm van internetfraude, een poging tot oplichting waarvan jij het doelwit bent.
Goed om te weten: bij hey!, geen verrassingen op je factuur
Goed om te weten: bij hey!, geen verrassingen op je factuur 😀
Je houdt niet van hoge facturen of aanbiedingen die hun beloftes niet nakomen? Wij ook niet!
Hoe pas ik mijn tariefplan aan?
Heb je de surf vibes goed te pakken en wil je overstappen naar een abonnement met meer data? Of bel je toch minder vaak naar je schoonmoeder dan verwacht?
Waar vind ik mijn pin- en pukcode?
Je vindt je pin- en puk codes terug op het kaartje waaraan je simkaart was bevestigd of op je welkomsbrief.
My hey!: hoe inloggen en waarvoor dient het?
Je My hey! laat je toe om je abonnement te beheren zoals jij dat wenst!
Je kan er:
Ik wil mijn nummer wijzigen
Zou je graag je gsm nummer wijzigen?
Contacteer ons hiervoor via de chat support. Onze medewerkers helpen je hiermee verder.
Belangrijk om te weten:
Bellen via WiFi
Bellen via WiFi is perfect mogelijk bij hey! 😊
Hiervoor heb geen aparte app nodig, enkel de functie in je instellingen activeren (als je GSM over deze optie beschikt).
Wat is het verschil tussen roaming en internationaal ?
Roaming (je bent in het buitenland) :
Je doet aan roaming wanneer je in het buitenland bent en oproepen doet of ontvangt, SMS/MMS stuurt of ontvangt en wanneer je op je gsm surft.
Multimedia aankopen, betalende Premium SMS en -nummers : handleiding !
Kan ik multimedia aankopen doen via mijn factuur ?
Om slechte verrassingen te vermijden, zijn multimedia aankopen (aankopen via internet, spelletjes, Google Play, enz) geblokkeerd bij het
Alles weten over je factuur ?
Je factuur bevat een massa informatie. Maar waar komen al die kosten van? We vertellen je alles !
Hoe bereid ik me voor op mijn internetdienst installatie
Goed om weten
Om gebruik te maken van onze internetdienst, moet je woning aangesloten zijn op het kabeldistributienetwerk.
Wat doet de technicus tijdens de installatie?
Hoeveel tijd de installatie in beslag neemt, hangt af van de aanwezige bekabeling binnenshuis.
Hoe verloopt de aansluiting van mijn woning op het kabelnetwerk?
De internetdienst van hey! wordt geleverd via de kabeldistributienetwerken van de operatoren Telenet en VOO.
Hoe wijzig ik mijn afspraak voor de installatie van mijn internetdienst
Wil je jouw afspraak wijzigen?
Klik hier en kies een
Hoe bereid ik me voor op mijn internetdienst installatie?
Goed om weten
Om gebruik te maken van onze internetdienst, moet je woning aangesloten zijn op het kabeldistributienetwerk.
Wat doet de technicus tijdens de installatie?
Hoeveel tijd de installatie in beslag neemt, hangt af van de aanwezige bekabeling binnenshuis.
Hoe verloopt de aansluiting van mijn woning op het kabelnetwerk?
De internetdienst van hey! wordt geleverd via de kabeldistributienetwerken van de operatoren Telenet en VOO.
Hoe wijzig ik mijn afspraak voor de installatie van mijn internetdienst?
Wil je jouw afspraak wijzigen?
Klik hier en kies een
Waarom geven verschillende testen verschillende resultaten?
Elke tool is ergens in gespecialiseerd
Stel, je moet een snelheidstest doen op een racecircuit.
Hoe veilig surfen en identiteitsdiefstal vermijden ?
Hoe kan ik identiteitsdiefstal voorkomen?
Op internet is het aantal pogingen tot fraude toegenomen.
"Ik heb een e-mail ontvangen waa
Hoe staat je internetdienst of je factuur
Kan ik meerdere internetlijnen hebben
Ja, je kunt er zoveel hebben als je wilt.
Hoe draag ik mijn internetabonnement over aan iemand anders?
Hoe draag ik mijn internetabonnement over aan iemand anders?
Als je jouw internetabonnement wilt overdragen aan derde, hoef je alleen maar het
Komt mijn adres in aanmerking voor een internetinstallatie?
Komt mijn adres in aanmerking voor een internetinstallatie?
Als je huis al een aansluiting heeft, kom je sowieso in aanmerking voor ons intern
Hoe kan ik veilig surfen?
Hoe kan ik veilig surfen?
Deel vooral nooit persoonlijke gegevens, codes of wachtwoorden.
Enkele tips:- Contro
Hoe zegt je je abonnement op ?
Ik wil mijn abonnement stopzetten.
Wil je hey! verlaten? Dat vinden we jammer…
Je gaat verhuizen, wat zijn de te volgen stappen ?
Ik verhuis, welke stappen moet ik ondernemen?
Hoe plan ik mijn verhuis in?
Verhuizen is een heel avontuur!
Al onze verklarende video's
Al onze verklarende video's
Welke kosten worden in rekening gebracht?
Wat zijn de aangerekende kosten op mijn factuur?
- Gefactureerde kosten: installatie
Opstartkosten
Waar staat mijn Easy Switch ID
Waar staat mijn Easy Switch ID?
Je Easy Switch ID en klantnummer vind je terug op de factuur, in de klantenzone of mobiele app van je huidWat is de downloadsnelheid van je internetdienst?
Wat is de downloadsnelheid van je internetdienst?
Afhankelijk van het beschikbare netwerk in je regio kan de snelheid van je verbinding 150 of 200 Mbps bereiken.
Wat is Mbps?
Wat is Mbps?
Wat betekent Mbps?
Dit is de meeteenheid die netwerkbandbreedte en -snelheid weergeeft.
Mag ik mijn eigen internetmodem gebruiken? Hoe ga ik te werk?
Ja, natuurlijk mag je je eigen modem verkiezen boven de modem die wij je bezorgen bij de levering.
Compensatie bij dienstonderbreking als gevolg van een uitval van het netwerk
Vanaf 1 november 2024 heeft de klant bij een volledige dienstonderbreking van meer dan 8 uur als gevolg van een ononderbroken uitval van het netwerk, recht op een door de wet vastgelegde compensati
Hoe betaal ik mijn factuur?
Ook al is dit niet het leukste, facturen dienen betaald te worden 😉
Hieronder vind je de verschillende mogelijkheden om je betaling uit te voeren: